Blogga eller inte?

Har ännu inte bestämt mig om jag ska ha kvar bloggen. Ibland kan det vara skönt att skriva av sig och föra en slags utvecklingsblogg till D. Samtidigt som jag verkligen inte orkar göra om nån header eller liknande. Under denna månad som jag ej bloggat har ungefär detta skett: 
-Julafton var hemma, hade hand om Filip i ca 5dagar kanske. 
-Nyår, firades i Luleå med mina föredetta klasskompisar m.m. 
-Början på Januari var jag och Diesel med på våran första Micke kurs tillsammans. De gick över förväntan. Han var något spänd i början och sådär, men hoppade fantastiskt båda dagarna. Trivdes väldigt bra att rida för Micke, vilket krävs ifall det ska fungera. 
-Hade ut Tomas en hästmassör och allt vad han då är. Han gick igenom hela hästen, låste upp nån låsning men masserade mest. 
-Var med på en till träning för Micke i mitten på Januari. Denna gång gick det ännu bättre, vi höjde ribban lite mer så nu jobbar vi utifrån de. 
-Blir ingen Umeå tävling för mig då jag för tillfället inte har någon sadel...!! Har haft ut AB nian på sadelprovning, hittade en som vi båda trivdes bra med. Det tar doc 10veckor att få den, endast 9 kvar :):).. Så för tillfället rider jag barbacka, tills vi hittar någon passande sadel att låna. Så har en Prestige Meredith sadel till salu, 17" och 35 i bomvidd. 
- Har börjat jobba på AB nian. 
-Ska ha hand om "Lilleman" som är över 1.75 hög i 2 veckor då Camilla reser till Thailand. 
-Tomas kommer till Diesel igen 17 Februari och ger han massage igen, Rekommenderar verkligen Tomas han är super bra! 
-Sticker iväg till Stockholm 27/2 tror jag det var. Jag, Olivia och Wilma ska se Avicii åker ner en torsdag så ska vi bo hos min moster och Fredrik. Jag reser hem söndag dom andra lördag. 
-Ingen Micke kurs för mig och Diesel denna månad. 
 
Utvecklingen med Diesel i övrigt går bara framåt. Han kändes lite konstig senaste träningen, vilket förmodligen berodde på sadeln. Rider somsagt för tillfället barbacka så mest dressyr, han är riktigt fin! 
Känns som att den här månaden kommer bli bra. Nu vet ni som fortfarande läser min blogg att jag lever iallafall. 
 
Success. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0