In the end we only regret chances we didn't take.

När vi slutat vid 16 åkte jag till stallet gjorde allt, satt och kollade på första micke gruppen innan mamma kom med ridbyxor. Red ut hon i skogen i dag lite intervaller hon blev både lydig och svettig, bra jobbat! Såg på sista gruppen innan vi sen fodrade och åkte hem. I morgon ska hon gå dressyr och jag måste packa klart tills vi åker och tränar på torsdag,så allt är iordning gjort då jag slutat. Har en hel del att göra i morgon vilket kräver energi så strax dags att sova:-) 
Förra inlägget skrev jag när vi var i skogen och självklart skulle en bild laddats upp men de var så segt nätverk så nu vet ni!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0