Otroliga lilla häst.

Red ett dressyr pass igår efter skolan de gick super, skrittjobbade i 15 min sen travade jag fram kanske 5-10 min å jobbade igenom henne. Hon var så mjuk å fin, red ett längre galoppjobb på kanske 15 min mycket galoppfattningar på volt och rakt spår lite blandade övningar. När jag hade gjort stallet och ridit åkte jag hem, for på gymmet en sväng körde rygg. Så hade vi jour i stallet så åkte tillbaka å tog in och gav hästarna mat! 
I dag så är jag ledig dom två första lektionerna då jag är klar med de vi ska göra så börjar försy 13:10 och har två lektioner. Har hunnit vara på gymmet och kört armar, dom är som spagettin nu.. 
I kväll är de hoppträning vi ska hoppa bana, kanske sista hoppträningen med Barbie?? :(( 
 
 
 Man kan inget annat än le när man sitter på henne, bästa!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0