Min fina flicka ska flytta.

Som jag skrev i ett snabb inlägg här tidigare, Barbie ska flytta. Hon åker redan nästa söndag alltså om en vecka och min nya ska vi hämta nu på torsdag/fredag. Barbie kommer att flytta till min första ponny Bernie då de är samma tjej som köper henne så nu kommer hon att ha båda två. 
Vill inte ens tänka tanken hur de kommer kännas att inte se henne i stallet och få sitta på hennes rygg. Men jag ska hälsa på, de har jag lovat dom! 
Stannade i Luleå efter jobbet igår och gick på bio med Shadja vi såg 2 filmer, så kul att träffa henne igen. När sista filmen var klar så kom Niklas och Victor in till stan och vi satt och pratade med dom en timma innan jag åkte hem till Daniel. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0