Hoppträning.

Skolan gick bara bra, stannade kvar en halvtimma efter och renskrev klart min svenska uppgift som ska in i morgon. När jag var klar med den åkte jag till stallet, gjorde allting. 
På hoppträningen i dag så gympahoppade vi, en volt övning med fyra upphöjda bommar som en klocka. Både i trav och i galopp de var en ganska svår övning när man har en piggare häst, de är ganska svårt att kunna ha ett jämt tempo. När vi rullat på den övningen ett tag så gick vi över och hoppade en oxer och ett räcke som en 8:a. Hon skötte sig super fick verkligen jobba igenom henne och hon blev jätte fin!  
 
De blir ingen Umeå tävling dom har mest troligt kvarka där, tråkigt!!
 
Såg i dag att vi var med i NSD dom hade en bättre bild där men dom hade inte skrivit så bra. De lät som att jag inte var ett dugg nöjd, och man förstod inte om jag kom 2:a eller vann. Inte så lätt å skriva om en sport man inte fattar ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0