Hopptävling i Luleå

Jätte nöjd med tävlingshelgen, red LB igår mountain horse ponny cup (stilhoppning) kom 2:a i själva klassen och vann stilhoppningen för kat. D och vann även inom distriktet så de var kul! I lan red jag sämst, har aldrig ridit så dåligt. Men ponnyn är ju bäst bara försöker hoppa ändå å skruvar sig över för att inte ta i bommarna.
Söndag, LB+5 ändrade min ridning helt har inte ridit hon så nånsin och jävlar vad hon hoppade. De viktigaste i den klassen var att gå dubbelnolla å de gjorde jag, de räckte även till en 2:a plats i dag också. I LAn också super runda glömde vägen till 6:an så fick en dålig väg, så jag satt på halsen när vi landade! Men fick ordning på sakerna och hoppade vidare, slutade med 0/4 fel så är jätte nöjd över både mig själv och ponnyn i helg ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0