Börjar om igen!!

Har fått några "kommentarer" om att jag ska börja blogga igen nu eftersom att jag har flyttat. Ska börja igen, men kan inte lova att jag kommer att hinna varje dag men så ofta jag bara kan. Nu under tiden jag haft blogg uppehåll så har jag hunnit lägga ut Barbie på en annons, känns jätte tråkigt men de är så de måste bli när måttstocken aldrig tar slut... Sen har jag hunnit vara till Luleå två helger till har haft jätte kul, lika kul att återvända "hem" varje gång! Nu till helgen är de faktiskt tävling i Luleå eftersom att de är våran klubb som arrangerar så ska vi åka dit redan i morgon, de är banbyggning och andra förberedelser som står på schemat. Kommer att gå ner och rida LB/LA så hon dels får en lugnare tävling men sen också för att vi bara har upp till LA. Hoppträningen i går gick sådär jag är sjuk å har varit hemma från skolan så hon vilade dagen före och jag hade inte riktigt samma ork. Men hon skötte sig lika bra för de, lika pigg och glad som alltid. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0