Onsdag

Igår red jag också barbacka endast för att knölarna skulle få bli bättre. Skrittade fram ute runt holmen rundan ca 30min sedan gick jag in och red galoppintervaller 3min, vila 30sek red 3*4. 
Idag när jag slutat skolan cyklade jag och Fanny till stallet, red ett markarbetspass. Han var rätt spänd i början med fokuserade inte så mycket mer på de utan de gav med sig under passet. Tog något språng i sluten högst 90cm så inte nå högt direkt. 
I morgon ska jag försöka rida dressyr inne men de står hinder nästan överallt i ridhuset men de ska nog gå iallafall. 
Mest troligt så har jag brutit mitt revben. De känns precis som de gjorde då mitt nyckelben gick av, eftersom dom ändå inte gör något åt brutna revben så känns de onödigt att fara in när jag redan "vet" att de är av. Då kommer läkarna ändå bara säga att jag inte får rida på flera veckor och de kommer jag ändå att göra. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0