Helgen

I fredags red jag för Ewa, han skötte sig bra men var inte riktigt nöjd över mig själv och hade inte direkt någon super känsla. 
Åkte i alla fall till Luleå när jag var klar, träffade Shadja minns inte vad vi gjorde riktigt vi var först i stan iallafall sen tog vi bussen till hertsön.
På lördagmorgon åkte jag till lrk träffade alla gamla stallisar och hjälpte Moa när hon red fram. När hon tävlat åkte jag så småningom till Daniel igen. Gjorde mig klar, käkade middag innan han skjutsade mig in till stan där jag träffade Nicke, Victor och brudarna från min förra klass. Felicia och Kim kom och vi gick och köpte godis å tog bussen hem till Kim å såg på en film. Tog sedan bussen hem till Daniel och sov där. Klev upp ännu tidigare på söndagen åkte och hjälpte Moa på framhoppningen och kikade på tävlingarna en stund. 
 
Hann även prata och umgås med min underbaraste Felicia, som red sin sista ponny tävling. Blev mycke tårar både från mig och henne då vi är så otroligt blödiga. Så jag kommer sakna henne på alla tävlingar, våra äventyr. Min allra bästa! Fast du kommer inte slippa mig ännu, du ska med på de flesta ponny tävlingarna ändå!! 
Du kunde ju iallafall inte fått ett bättre sista år, love u sis. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0