""

Tisdag: Skrev ett prov om djuren i naturbruket, fick A så är rätt nöjd över de. Lång galopperade Disse till prk och tillbaka. Åkte ut och käkade på stads hotellet med mamma och morfar. 
Onsdag: Gicl heldag idag så var inte istallet förrän 16. Gjorde allting och red i första hoppgruppen idag, de var våran första hoppträning. Värmde upp med att hoppa på volt och avslutade med att hoppa en liten bana. På 70/80 kändes bra även fast han var otroligt spänd och rädd för alla Globen hinder på kortsidan. 
Mina stövlar kom i tisdags, hoppade i dom igår dom var så sköna fast de kändes i slutet att dom var nya.. 
 
Ikväll åker jag till Stockholm och hälsar på mina förra ponnysar, något jag verkligen ser framemot!! Doc inte resan dit på fredag med tåg men de ska nog gå bra iallafall. 
❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0