❤️

I fredags när jag slutat hämtade Marie mig från skolan. Åkte till stallet böt om direkt och började bygga medans Marie gjorde iordning Filip. Hoppade fram lite studsövningar och med upphöjda bommar på volt. Gick super men satan vad han hoppar nästan så man flyger. I slutet hoppade jag ett språng på 120 med honom och de kändes som 160 han hoppar upp en ur sadeln så mycket. Han var verkligen jätte fin och duktig, tiden tack igen Marie 😄 
Gympahoppade Disse efteråt med upphöjda bommar på böjt spår och tre studs som jag rullade på. Han var verkligen super fin. Red Nico ett enklare galoppass. Gjorde stallet åt alla och for till pappa. 
Idag vilade han så vi for dit gjorde allt åt nico och disse sen hem till pappa igen. Jobbar i morgon från 8:15-? På kvällen ska jag trimma disse med markarbete och nico i dressyren. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0