***

Igår när vi slutat skulle våran klass rida på skolan. Fick rida den "nya" som dom har på prov, den var fin. Vi red en lydnadsövning med lite travbommar. Fick skjuts till Hällan gick och tog in Nico direkt red han ett kortare pass fortsatte jobba som jag gjorde dagen innan. Red även Filip igår, han var så fin!! Mycket häst att rida ihop, träningsvärken växer.. Det gick jättebra att rida han. Red Diesel sist jobbade han som jag gjort för Ewa han var fin, lite förvänd galopp och skänkelvikningar. Gjorde allting åt D och N var hemma runt 22. 
Idag har vi bara en lektion, idrott så slutar vi 11:15. Ska rida markarbete/hoppa Filip, Diesel går markarbete och Nico dressyr/vila. Pappa kommer och hämtar mig runt 18 så stannar jag där till imorgon em. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0