Valborg

Har försökt att blogga från telefonen hela veckan men den bara tjorvar och min dator har varit trasig. 
I måndags red jag på plan hade byggt en övning med 5 bommar tre galoppbommar med 2,5m mellan så då får man ligga i ett 250m/tempo sen hade jag 2 bommar med 14 m mellan på diagonalen. Hon gick riktigt bra hade gramanen för hon hade varit så jobbig i söndags, Hon var lydig och mjuk ett toppen pass! Åkte hem och pluggade. 
I går tisdags hade jag 3 prov, alla gick bra! Åkte hem tillsammans med Shadja vi lirade lite NHL innan hon åkte hem och jag gjorde mig klar för att åka och jobba på majbrasan tillsammans med dom flesta andra hiffare. 
När vi hade jobbat klar cyklade jag,Viktor,Nicke och Elias runt på cykeln innan vi åkte hem till Elias vi såg på fotbollen åsånt. Vid halv 12 cyklade vi hem till hertsön igen, somnade direkt jag la mig för skönt! 
Klev upp vid 10 har gjort mig klar å ska nu åka in till stan med Shadja. 
 
En gammal bild :-):-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0