Sjuk!

Gick till skolan i dag endast för att vi skulle gå igenom vad vi har prov i spanska på fredag. Gick hem efter den lektionen vid 13, vilade hade en sprängande huvudvärk! Försökte plugga lite efter ett tag, kikade även efter klänningar. Hittade en som jag strax ska beställa som jag ska ha på skolavslutningen, för en gångskull är jag inte ute i sista minuten! Åkte till stallet vid halv 4, Linda mockade ååt mig och mamma gjorde resten så jag behövde bara rida henne. Joggade henne ute på slingan med hacket barbacka lite lätt bara. Åkte hem när vi var klara, nu ska jag slå på en film för att sen gå och sova de blr nog ingen skola för min del i morgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0