Klart inför Vännäs!

Min dag började med kajakpolo på badhuset, sedan åkte vi in till stan med klassen och skulle se nån teater. Vi åkte tillbaka till skolan för att få våra unga örnar dressar och fota med dom till foldern. När vi var klara där så hämtade Felicia mig och vi åkte till stallet. Gjorde ordning henne ute red på plan och travade av runt slingan. Badade henne och smorde alla saker och packade allt till i morgon då vi rullar mot Vännäs för tre dagars tävling. 
På fredagen rider jag LB,LA på lördag rider jag LA och söndag LB eller LA beror på hur hon känns! De här blir ju våran första ute tävling och så ska jag prova på ett nytt bett har endast hopptränat med de 2 gånger så vi får se hur de går. Hon var riktigt busig när jag gick ut och ledde henne en stund efter badet hon vet verkligen när de är tävling på gång, haha söti! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0