stall dag.

Åkte till stallet vid halv 10, Pärlan & Flash hade skoning så mockade åt dom medans dom skoddes släpte ut Flash och när han var färdig med Pärlan gjorde jag i ordning henne å red i ridhuset. De var första gången jag red henne, de gick riktigt bra över förväntan, i galoppen är hon väldigt busig vill bocka å hitta på lite alltmöjligt men när hon insåg att de inte gick så gav hon sig hon jobbade på riktigt bra! 
Efter nån timma tog jag in Barbie red också henne i ridhuset, hon fick gå lite ett lugnare pass då jag inte krävde så mycket av henne. Men de gick bra med henne också. 
Vid 17 så red jag ut på Flash i skogen han fick komma ut å galoppera av sig de tyckte han nog var både kul & skönt att bli av med lite energi. 
När jag sen var färdig med allt i stallet åkte jag hem duschade åsånt sen åkte jag & mamma till Boden å hälsade på familjen Johansson. Nu är vi hemma igen har smort in mina knän å nu ska jag snart gå och sova är helt slut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0