Onsdag.

Dagen började med musiklektion kul.. Vid nio hämtade mamma mig och vi åkte till sjukgymnasten dom kollade och kände igenom min rygg och nacke de var inget stort bara något med muskelfästena i nacken men om de inte blev bättre skulle vi höra av oss, som vanligt! 
Efter lunchen skulle jag och några till åka skridskor på isvägen i stan. De var gode jobbigt fick riktigt panik ont i fötterna. Men vi gjorde bort de, skulle åka med Victor,Simon,Elias och AT men var för sölig så fick åka med Felle vi var väl på samma nivå,hehe! 
När vi tillslut hade åkt färdigt åkte jag till stallet tog in dom, gjorde allt åt Barbie red henne i ridhuset hon gick riktigt bra i dag över förväntan med tanke på hur hon va i går. Jobbade mest med galoppen,skänkelvik, förvändgalopp och lite blandat. 
När jag var klar med henne väntade jag in Åse innan jag red Flash, de gick bra. Han är väldigt speciell så man får ta de lugnt å va trygg och inte göra sånn stor sak av allt men de gick bra han vart avslappnad å så. 
Finfina hästar i dag! 
Kom just hem ska hoppa i duschen innan efterlyst börjar wheey! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0