Never give up

Klockan ringde halv 8, gjorde mig klar gick till ica parkeringen där jag skulle möta upp Victor. Vi prommade upp till korplådan med ett gäng andra. Vi hade vårat skidlopp för att klara klassikern i dag vi åkte en slinga på 5,4km de gick bra åkte med Victor. Kom i mål 20 i 11 sen åkte jag hem, lagade lunch och gick till stallet. Gjorde allting åt Barbie,Flash & pärlan, red Barbie i varma ridhuset hon fick jobba igenom ordentligt de var bra. I morgon väntas markarbete med henne. 
Skrittade av henne länge ute, tog han om henne samt sakerna innan jag drog mig hemåt. 
Nu väntas god middag med mamma sen tv och sova på de, skönt! 
 
gammal bild på mig å Jessi, yääh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0