life is too short to wait.

Somnade vid 9 i går så jag var riktigt utvilad till i dag de var skönt eftersom att vi har haft 3 nationella delprov i NO. 
Dom gick helt okej ändå, förväntade mig något ännu svårare faktiskt! 
När skoldagen sen ledde mot sitt slut blev jag kvar ett litet tag pratandes med Celinn. 
Gick hem med Nicke han skulle följa med å promma till stallet. Skritten & traven gick helt okej hon jobbade på rätt bra, i galoppen blev hon stark och lite stumm i munnen. I morgon ska jag rida inne i ridhuset så jag kan jobba igenom galoppen ordentligt! 
Gjorde resten åt henne och dom andra två. Pärlan hade ett balltramp så jag rengjorde de och Åse bandagerade. Hon var lite halt så vi får se hur de blir med henne i morgon, så de blev ingen ridning med den damen i dag. 
Just kommit hem tagit ett bad nu sitter jag och kikar på kändishoppet i brist på annat,höhö! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0