If people are trying to bring me down, it only means that i'm better than them.

Min gårdag var bra, kom hem sent efter jobb på discot därför jag inte bloggade. 
Men dagen började inte så den började i skolan på idrotten hade vi cardicross, intervaller sen när vi slutat sprang jag till stallet har ordentligt med träningsvärk i dag men de är possitivt då vet man att de gav mycket! Red Barbie i kalla dressyr i en timma, värmde upp att bara rida längst spåret sen började jag rida lite öppnor samt sluta när hon blivit lite varm i kroppen. I galoppen tränade jag mycket öka,minska och "banan" form vilket är bra då hon får stretcha ut hela sidan i begge varven. När jag ridit klart tog jag hand om henne sen åkte jag hem gjorde mig ordning och käkade middag! 
 
I dag lördag började jag dagen med en isprommis med Shadja 1,20 minuter de var skönt att starta dagen så. Nu ska jag käka lunch innan jag beger mig till stallet. i kväll får vi se vad som händer. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0