The best is yet to come.

Släppte ut hästarna i morse samt mockade, innan jag gick till klubben och började dagen. Vi hade inte så jätte mycket att göra i dag men vi gjorde klart stallet sen var de lugnt till efter lunch. Barbie fick nya skor i dag, sa även hejdå till Marie som ska till stugan nu i 3 veckor.. När vi slutat satte jag B i gräshagen och gjorde klart åt henne innan jag tog in och gjorde i ordning. Red lite dressyr inne i ridhuset, de gick riktigt bra! Fick ett extra leende när jag fick höra en kommentar att hon blivit riktigt fin i dressyren nu, sånt är alltid kul att höra(!!). 
Tog hand om henne å åkte hem, käkade middag tillsammans med moster å nåra fler. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0