Don't give up.

Har jobbat större delen av hela dagen, när jag slutade satte jag mig och solade tillsammans med Ida,Anna och Lotta. Vi åkte en sväng och badade i Lövskär innan vi åkte tillbaka. Jag och mamma byggde en liten beteshage åt Barbie som hon ska få gå i en stund varje dag. Borstade henne å for ut och skrittade en längre sväng på asfalt. 
Pärlan blev kollad i dag och de var en rejäl vrickning bara så de var ju skönt, så hon står på boxvila nån dag sen ska vi sätta i gång hon lite lätt. 
Om ungefär 4 veckor kommer vi att flytta, vi kommer att flytta till Piteå. Eftersom att jag ska gå gymnasium där så blev de betydligt enklare att vi flyttade dit med tanke på träning och sånt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0