Summer times!

I går vaknade jag upp hos pappa, for till stallet med Karin red ut på gusten samtidigt som hon körde sin häst. Efter lunch skjutsade pappa hem mig till stallet, tömkörde henne i ridhuset hon var mycket fin. Var med Moa & Hanna senare på kvällen, vi såg på en film å tog de väldigt lugnt! 
I dag åkte jag till stallet på förmiddagen, red ut i skogen lite lugnt. Gjorde klart allting i stallet innan jag åkte hem, åkte med mamma till Pite där vi städade lite i nya läggan. Käkade, kollade lite på hoppträningarna på hällan och köpte ett nytt tävlings schabrak (kingsland) och ett par nya KL ridbyxor. 
Börjar känna lite stress åker till Stockholm på Lördag, kommer hem på onsdag och på torsdag-fredag ska jag träna för Ted..(!!) Men de löser sig nog.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0