Pitebo(!!)

Har inte haft någon som helst tid för bloggen nu under flytten, men nu har vi landat och jag ska börja blogga igen! Har fått ta "farväl" av mina kompisar i Luleå kommer sakna dom så himla mycket, men bor inte så långt bort..
Vi flyttade hästen i fredags, allt gick bara bra. Hon står då alltså på Hällan i Öjebyn ett mysigt litet ponny stall. 
 
Träningen med Barbie går allt bättre vi hoppade för Linda i torsdags hon var jätte fin, kul när de går bra :):). 
Vi har också hittat ett bett till hoppningen, så vi får hoppas att de funkar ett tag framöver i alla fall.. 
I fredags red jag och simmade med henne i lövskär, de tyckte hon om! 
I lördags red jag henne på planen här på hällan hon var jätte fin, lite spänd men hon slappnade av efter ett tag. 
I går skrittade jag fram med Ella runt lilla holmen rundan så hon fick visa mig runt, sen gick jag ner till ängen å lät hon galoppera av sig lite. Satt och såg på Micke träningar, innan jag borstade av henne och åkte hem. 
Vid 12 tiden gick jag och Angelica ut på en "lång" prommis med hundarna.  
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0