Music is my escape.

Klev upp lite tidigare i dag också så jag skulle hinna med allting. Startade dagen med att åka till stan med Shadja skulle köpa en jeansjacka men fick med mig lite mer hem, hehe! 
Köpte ett par skor (sneakers),en Ralp Lauren body mist, sov skjorts och två träningströjor. Nu har jag nog allt jag behöver till stockholm. Vi käkade lunch på waldorf,åkte hem vid 14. Åkte till stallet flyttade tillbaka allting till de vanliga stallet tog in henne sen kom Hanna. Hon skulle få rida henne i dag för mig, hon ska ha henne två dagar när jag är i Stockholm eftersom Marie är borta och hon måste ridas. Hon red henne riktigt bra men hon fick kämpa ordentligt, de är ingen ponny man sätter sig på så går den av sig själv vilket Hanna fick känna nu. Så de blir bra att hon rider henne så hon är någorlunda riden tills Ted kommer :):) 
För ett tag sen så for jag ut å sprang 3/4km, sköönt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0