Lördag

Vaknade upp hos min moster, vi gjorde frukost sen skjutsade hon mig till stallet. Red ut i skogen i fon vädret, hon var pigg och glad. Gick sedan på banan och jobbade igenom henne mycket tempoväxlingar för att få henne lydig! 
Efter stallet åkte jag hem, gjorde mig klar för att åka å se hockey med Moa. När den var slut gick vi in till stan käkade lite på max innan vi tog bussen hem mot hertsön. På hertsön var de volleyboll turnering så kikade lite på den och träffade många. Tillsist innan vi skulle börja gå hem hann vi spela lite FIFA, vi var såå dåliga, haha! 
Kom just hem. 
Juste hoppträningen i torsdags gick suveränt testade att hoppa hon med ett rakt äppelbett och hon kom upp mer med hela kroppen, helt otrolig känsla. 
Ni får bilderna från i kväll å i dag nån annan gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0