I'll never be without you

Gårdagen blev väl inte som vi hade tänkt oss precis men den blev bra ändå! Jag & Moa åkte till hockeyn där vi mötte upp Hanna & Johanna. Matchen var typ dålig eller ja inte för att vi kollade eller jo straffarna såg vi,haha! 
När de var slut mötte vi upp Josse så satte vi oss på fel hockeybuss som åkte till nlv typ så jag och Moa joggade därifrån in till stan vi sprang typ vilse medans dom andra 3 väntade på bussen. Vi var väl på max i ca 1,5 timma, vi skrattade och pratade hur mycket som helst härliga tjejjor de där!! När vi till slut bestämmde oss för att ta bussen hem till Moa så kom även Saga vi spelade massa spel å tog de lugnt. Senare på kvällen kom Simon & Elias vi spelade spel med dom med och innan dom for satt vi och pratade om allt möjligt. 
Vaknade upp i dag med frukost på sängen och till en film super bra! Nu har jag gjort mig klar och ska åka till stan med Saga närsomhelst ni får ha en bra dag så höres vi mer sen puss & kram. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0