Fredag

Gårdagen började i skolan, skoldagen gick rätt fort sista passet åkte vi skridskor då fick man skratta en hel del. 
När jag slutat gick jag upp till skolan skulle lämna skridskorna, men de blev så att jag,Elias och Victor startade ett evengemang så vi skickade in en ansökan till komunen trorja? När vi var klara gick jag i alla fall hem till mig med Moa. Hoppade i duschen direkt sminkade mig och sånt. Vi gick till henne käkade middag sen åkte vi till Östermalm där vi hade Ris ala marta kväll. där även Johanna,Josse och Hanna var.  Vid 9 gick vi till doms granne och spelade nå tv spel som jag inte kommer i håg vad de hette. Vi tog bussen in till stan vid 22 då gick vi och åkte hackspetten (isskulpturen) när vi åkt några gånger höll vi på att frysa ihjäl så då gick vi till max värmde oss och väntade på bussen. 
Den här dagen kommer nog också bjuda på en kass uppdatering men kan försöka att blogga i kväll, ha en bra lördag allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0