3 days!

I lördags så sov jag hos moster på Bergviken, vi hyrde film och "spelade" twister. På söndagen så åkte vi till måttsund åkte slalom till 16 då hon körde mig hem jag gick ut å promenerade gick förbi stallet sa hej till hästen sen gick ja till Simone. Mamma hämtade mig runt 22, pratade lite med henne.
På måndagen så åkte jag till stallet vid 12, jag och Simone red ut mot lövskär vi lång galopperade Barbie blev helt galen.. Fick inte stopp på henne å de var på väg att sluta illa! Vi lät dom trava i djupsnö på vägen tillbaka till stallet.
Sen vid 18 for vi och åkte slalom till 21 har inte skrattat så mycket på ett bra tag! De ska göras om.
I dag har ju som dagt skolan börjat, de suger så mycket! Vi har tittat lite när alla nationella prov ska vara och de kommer vara hur tufft som helst..
Stallet:
Skritt jobbade P.et, gick på banan jobbade mycket tempoväxlingar red henne i 20mins arbete resten av passet var skritt. Hon gick som en klocka, såå kul när hon är så här fin! 
Väl hemma så har jag kollat mycket på gymnasiet. Men kom ändå inte fram till nått vettigt,haha.
Har även planerat in lite tävlingar för i år.
Men nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp i morgon, var hur trött som helst i morse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0