2012

Bättre sent än aldrig. 
Brist på annat så tänkte jag blogga om mitt 2012 som jag tidgare sagt att jag skulle göra! 
 
2012  
De började riktigt tungt jag hade min andra ponny Indra som var skadad hela tiden,de var veterinärer ut till hon var och varannan dag kändes de som. Men jag kämpade med henne, gav henne chanser men hon blev värre. I februari så vart hon rent av farlig på riktigt att rida nu hon skenade mot väggar tröck upp sig stegrade högre än ridhuskanten och verkligen flydde rörde sig, obehaglig att rida. Min tränare fick sitta upp på henne hon red 20min sen hoppade hon av hon fattade inte hur jag kunnat rida henne å sitta kvar! Red henne oftast barbacka dessutom. 
Allt de här tog även sin del i skolan, allt blev tyngre där kunde inte riktigt konsentrera mig. Åkte ofta bort, sov hos min otroligt bra'a morbror ett tag. Bara för att få något annat att göra glömma allt de dåliga för ett tag. 
Åkte även till London och gjorde praktik i en vecka med Andreas vilket var riktigt kul! 
 
I April fick käraste Indra lämna oss och ta hissen upp till allt som är bättre hon behöver inte känna någon smärta allt är bara bra ett oändligt långt äventyr utan gränser. De är en jag aldrig kommer glömma hon var såå fin älskade henne dom dagar hon verkligen försökte hålla ihop. En dag ses vi igen, då ska vi göra allt de vi inte hann göra! 
 
De var fortfarande tungt men jag började umgås mycket med kompisar utanför stallet rätt mycket.,lärde känna många nya. Så får jag inte glömma att vi köpte Barbie (min nuvande häst) allt blev otroligt bra nu!! 
Sommaren gick dagarna var otroligt bra umgicks med vänner solade,badade, var på moppe äventyr och tävlade massor. Åh allt var perfekt! 
Hösten kom de blev mörkt men allt fungerade ändå inget speciellt. I December åkte jag, mamma,morfar och Marianne till Thailand. Fick komma bort glömma allt där hemma så skönt. Träffade mycket nytt folk som man saknar.. 
På nyår var jag hemma igen var med ett gäng fina brudar och Simon  hemma hos Lisa. 
 
 
De var mitt 2012 rätt snabbt genom drag, eller ja de jag kommer i håg som mest i allafall. 
 







 
 
Här är alla bilder jag hittade på datorn de andra är på min hårddisk och sånt har jag inte tid med nu men de var ju rätt många bilder i alla fall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0