Veckan

Tisdag. Vi hade hälsa med alla C:are, jag hade valt att åka till Coop arena å åka skridskor så vi åkte dit var där i nån timma innan vi åkte hem igen. For till stallet, gjorde allt till både Barbie och Marinata. Började att rida Marinata, de var över ett halvår sedan jag red henne så hon kändes riktigt oriden.. Men efter ett tag lugnade hon ner sig och kom till arbete. Gjorde mycket galoppfattningar, sen travade jag av henne hon var inte helt i gång så krävde inte för mycket av henne. När jag var klar med henne så red jag Barbie på plan hon var något stark och springig så satt utan stigbyglar och galopperade i hop om att hon skulle ge sig men inte de.. Travade av henne. Åkte hem från stallet vid halv 9. 
Onsdag. Var på skolan, sedan var de teater med HIF så vi kollade på nån föreställning. Gick hem efter de bytte om åkte till stallet red markarbete med Barbie hon var riktigt jobbig, bara sprang och hoppade hur som helst.. Något språng blev fint så jag gav mig  efter de.. 
 
Torsdag. Skolan rullade på när den var slut åkte jag,Shadja och Amanda till stan satt och fikade på friends rätt länge. Vid 16/17 åkte vi hem igen jag duschade och åt middag så kom Shadja hit vi gick till skolan skulle vara där från 18-21 då vi är lediga dagen efter. På vägen dit fick Shadja ett rejält snöbad, haha så kul!! 
 Stod mestadels å sålde i Hif fiket tillsammans med dom andra. När vi var klara stannade vi ett tag på fritidsgården och gjorde ordning foto tavlor. Pratade även mycket med Elias & Albin! När vi skulle gå hem snöbadade Albin mig hur många gånger som helst..Så nu är jag sjuk kul.. 
 
Fredag. Hade tandläkaren halv 9 nästa gång ska jag få tabort den skööntt!! 
Åkte å jobbade efter de till 17. När jobbandet var klart så for jag till stallet red i skogen hon var fin med busig. 
I dag väntas hoppträning för Linda! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0