never lose hope

Sunday, min dag började med att jag vaknade 9 av min hund.. Tvingade mig upp gjorde mig klar åkte till stallet såg tävlingarna, i pauserna gick jag å mockade och gjorde maten åt henne. När tävlingarna gick mot sitt slut tog jag in henne, vi provade 5 olika sadlar på henne och ingen satt som den skulle. Men jag har köpt en ny fårskinnspadd som man kan lägga in inlägg i så den byggde upp sadeln och nu sitter den betydligt bättre. Hon var riktigt fin att rida hon kändes mjuk men något busig. När jag var klar i stallet åkte jag hem åt middag tog ett varmt bad. 
Nu ska jag ta en panodil i hopp om att få någon sömn har så sjukt ont i mitt nyckelben helt plötsligt.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0