Life is lesson you will learn it when you are through..

Kom hem sent i söndags så mamma fick ha hästen.. 
I måndags sparkade jag i gång dagen tidigt jobbade till 16 åkte till stallet red dressyr på plan otroligt bra gick hon!! 
Åkte hem duschade gjorde mig färdig kikade på lite youtube klipp med mamma innan Simon kom. Vi såg på hypnotisören sen ett oth avsnitt innan jag följde med han halvägs till Albin & Anton. Gick hem somnade på direkten. 
Tisdagen började jag 7 var och jobbade i Piteå & Skellefteå gick på stan en snabbis i Skellefteå köpte springbyxor & en mössa, kom tillbaka till Luleå vid 19. Var riktigt riktigt trött slut på energi men röck upp mig.. Red dressyr i ridhuset mycket galopparbeten skänkelvikning,öppna,sluta och öka,minska hon var riktigt fin hon jobbade igenom med hela kroppen otrolig känsla! 
Stannade kvar ett tag i stallet med en massa brudar svamlade på med dom till 11 då jag åkte hem. 
I dag väntas hoppträning för Linda, packa inför pullinki och köpa de som behövs tills vi ska åka dit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0