I won't give up

Min dag började förmodligen som alla andras skola. I dag hade jag sista nationella provet i svenska, de muntliga de gick helt okej de var lättare än jag trodde! 
Dagen gick rätt fort fick skratta och svamla på profilen tillsammans med Simon,Victor och Chrille.
 
Jag gick hem vid 14, bytte om sen kom Shadja hit jag gick med henne en bit hem innan jag svängde av mot stallet. Byggde upp en markarbets övning bytte om och gjorde i ordning och red henne, hon var rätt så fin i dag! När jag ridit klart så städade jag lite i sadelkammaren och borstade henne, tvättade benen samt svansen. Gick ut och gick med henne så hann jag även smörja av tränsen och byta bett. Hon ska börja gå på ett tredelat gummibett nu ett tag framöver. 
har precis duschat och ätit middag nu ska jag se på tv sen gå och sova. 

 
Vill ha tillbaka sanden,värmen,vattnet att vakna upp till att nästan svimma när man går ut för att de är så varmt.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0