I don't now the key to success, but the key to failur is trying to please everyone!

Alla hjärtans dag var som sagt i går, min dag blev riktigt bra!
Började i skolan, när vi slutat satte jag & Shadja oss på bussen som tog oss in till stan. Vi gick och fikade på friends sen så tittade vi lite i olika butiker. Klockan 17 så hade jag,mamma och mormor bokat bord på baan thai. Åt mat pratade och umgicks med dom, min mormor kom hem i söndags efter att ha varit i Thailand i 3 veckor så de var skönt och kul att träffa henne!
Åkte hem bytte om till stall kläder åkte till stallet, Barbie hade fått vaccin sprutan så jag var ute och gick med henne i 45min. När jag hade eftermiddags mockat å borstat henne gick jag på tävlingsmötet som jag satt på i 2,5 timmar.
Åkte hem duschade såg på ett OTH avsnitt. Nu ska jag fara å åka skidor kul ens.. I kväll väntas jobb på discot innan de ska jag till stallet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0