How to Save a life

Fredags kvällen blev helt okej, jag och simon Ö lagade mat hemma hos mig vi gjorde tacos, innan vi jobbade på discot till 22 sen gick jag,Celinn och Linnea till några. Gick hem vid 12 då jag mötte Simon Ö vi pratade lite han är så bra!!
Sen fortsatte jag hem, gick å la mig somnade direkt.
Vaknade på lördagen 11 gjorde mig klar åkte till ishallen med Moa,Hanna och Johanna vi kollade J16s match. När den var slut satte vi oss på bussen med 300 stycken de var gode trångt.. När vi kom fram till stan mötte vi upp Lisa, vi gick p fikade på waynes pratade och skrattade så himla fina tjejor ❤
Jag och Lisa gick även en runda å kollade på kläder, jag hittade en tröjja från bikbok.
Åkte hem från stan, duschade käkade middag.
Gick till kronan där Simon mötte upp mig vi gick hem till Elias där även Markus var. Vi såg film,tog hand om Elias som hade feber haha åh stackarn.. Var där till 12 då jag gick hem pratade med shadja hela vägen hem fina du!!
När jag kom hem somnade jag direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0