Första avfallningen 2013!

Hoppträningen i går gick så jävla bra hon flög vi kom rätt på alla hinder de fanns inget att säga, hoppade bana på 115-120cm de gick ännu bättre. När jag skulle ta om en linje hände de, hon ökade mot hindret de kändes som att hon skulle hoppa av jag ligger på halsen sen när hon landat tvär nitar hon för att inte trampa på mig så jag flyger med huvudet före!! 
 
Fick riktigt ont i nacken,ryggen och huvudet, men de var inge mer med de jag klev upp och hoppade vidare.  
Lite senare på kvällen fick jag ondare och ondare så vi for till jouren dom kollade och jag hade riktigt ont i 3 kotor i början av ryggen så jag ska ta de lite lugnt nu en tid fram över så de blir inge pullinki för mig.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0