oflyt.

Jag och Barbie har verkligen oflyt just nu inom hoppningen. Hon blir stark mellan hindrena och mot hindrena så har hon inte samma bjudning som hon haft tidigare och då blir jag osäker på hur jag ska rida och då stannar hon (inte alltid). Jag är ännu inte helt nöjd med bett bytet vi gjort vi har provat de flesta betten men de är inget som har kännts "bra". Hoppas verkligen att de löser sig för hon är verkligen en ponny man kan ha kul med, så hoppas inte att vi fastnar här för alltid. Alla har svackor för eller senare de är sällan man kan ligga på topp hela tiden, men när självförtroendet är här nere då är de inte så kul. 
Nåja tävling till helgen i Skellefteå kommer mest troligt att rida LB,LA och LA men vi får se hur de känns annars stryker jag nog mig i LAn. För de är bara onödigt att gå in och rida en högre klass om man själv inte vågar rida då utsätter jag bara henne. 
 
 
 
 
 
 
 
Världens finaste prinsessa <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0