Never say never and never say forever.

Gjorde klart stallet direkt jag kom dit, under tiden fick hon gå i gräshagen. Packade de mesta, endast borstar som ska tvättas och sadeln som ska smörjas vilket jag ska göra i morgon. Hann även skrubba av hennes tävlingskydd ordentligt som nu är som nya! 
Red ett dressyr pass på banan i dag, kom på en jätte bra övning som jag red under hela passet en travövning på halva plan och en galopp övning på andra halvan tillsist satte jag i hop den. Hon var riktigt pigg i början, men blev riktigt fin i slutet. Ska strax käka middag innan vi åker och hämtar Wilma för att åka på bilbingo,haha tööntar vi e:):)
 
Lägger nästan bara upp hästbilder just nu men så får de va ett tag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0