Just smile.

Klockan ringde 7, gjorde mig klar och drog mig till skolan. Första passet var vi i stallet och borstade samt lite annat med 2:orna. Efter lunch hade vi nån slags skattjakt på idrotten vi blev klara fort så vi slutade 2h tidigare,skönt! 
Jag & Jullan åkte till stallet gjorde bort allt, åkte hem till henne tog de lugnt ett tag innan jag sen åkte tillbaka. 
Red ut på nån ny väg där man kunde galoppera rätt långt, hon var faktiskt ganska lydig ändå. Tog hand om henne när vi kom tillbaka till stallet sen åkte jag hem. Har en enorm träningsverk så avstår gymmandet i dag å tar de i morgon i stället plus att de var bra TV program ;) 
 
Veckans "arbete" med ridningen blir att få en bättre hoppsits! Måste verkligen komma upp mer med rumpan i sprången då jag ofta sätter mig för fort vilket leder till att hon river med bak. Så nästa hopp pass ska de bli ändring på sitsen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0