I'm home again.

Eller ja jag vet inte om jag kan kalla de här för hem riktigt ännu men men.. 
I alla fall så har dessa två dagar i Lule varit riktigt roliga & bra. På torsdag käkade jag middag med Daniel & Lollo innan jag begav mig till hertsön för att grilla med några. För er som undrar så var jag med Nicke,Viktor,Celinn,Shadja och Ida trore bara va vi. Nicke skjutsade in mig till stan sen när vi inte orkade grilla nå mer. I går så gick jag på stan under dagen med Shadja, köpte en parfym, träningslinne & en sportbh. Gjorde mig klar för kvällens äventyr och åkte till Björkskatan där jag,Shadja och Celinn skulle spendera kvällen med ett gäng grabbar! Kom hem efter 1 nångång, i dag så gick jag bara och köpte en klocka innan jag sen åkte hem. 
Är riktigt trött nu ska nog gå och sova om en liten stund (:(: 
 
Babsan fick fara ut och busa i skogen i dag me, de var uppskattat! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0