Hoppträning!

Skolan gick bara bra vi åkte med klassen till Fagervik, där vi gjorde en massa olika sammarbetes övningar och annat kul. Vi slutade i allafall vid halv 4 så åkte till stallet direkt och gjorde allt sen kom Rikard och skodde, borstade medans så jag skulle hinna till hoppträningen som började 18:30. Hon var jätte fin när jag värmde upp väldigt mjuk och lydig. När vi började hoppa kändes hon lydigare än vanligt så väldigt ovant att behöva rida framåt. Men hon hoppade jätte bra och är super nöjd över henne, bara jag som tabbar mig ibland. Men speciell är hon man får inte "luta" så mycket fram på halsen då hon hoppar för då river hon med fram och står man lite lägre upp så river hon med bak. Så de finns fortfarande saker jag måste jobba på men hon är då lika bra för de! 
I morgon ska vi vara i stallet hela dagen på skolan, eventuellt blir de ridning vi får väl se vad som händer :):) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0