Happy :):)

I går var de första skoldagen vi gjorde inget speciellt träffade våran klass och hade en "rund vandring".
När vi slutat åkte jag och Jullan till stallet skrittade ut. Efter stallet åkte vi till henne å såg kändishoppet, haha! 
 
I dag hade vi lite mer seriös dag började 8.20-15.55, orkar inte dra upp allt vi gjorde men de var en hel del. Har valt att läsa 3 kurser i matte och 2 i kemi/fysik i fall att man sen skulle ångra sig och vela plugga vidare. 
Körde till stallet när jag slutat, gjorde stallet och red dressyr med Wilma i ridhuset. Hon var så himla fin, lite stel i höger varvet eftersom jag är så svag i min ytter arm (vänster). Travade av väldigt länge i låg form, stretchade henne samt tog hand om henne. 
 
Drog mig hemåt för ett gympass, de var ett tag sen 4 dagar sen hehe.. Körde mitt träningsprogram som jag ska försöka hinna köra nu hela veckan! 
Går lika länge i morgon, wheey. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0