Två dagar i ett.

Har helt glömt bort att blogga nu under två dagar. I torsdags var jag stallfri så åkte på hockey med Shadja och Jessica. I går hade vi bara två lektioner sedan åkte vi in till stan käkade lunch på waldorf, så såg vi nån konsert.
Åkte till stallet fixade åt hästarna tog in Pärlan. Red dressyr på henne i ridhuset, hon gick så bra! Hon lär sig så himla snabbt och är så positiv när man rider henne. Skrittade av henne rätt länge ute. Tog in dom övriga hästarna, borstade och gjorde Barbie klar till hoppträningen. Testade att hoppa på ett pelham men de funkade inte riktigt hon blir för lydig, men ska hoppa på de i bland för att få igenom henne. Även hon skötte sig å gick bra!
I går kväll såg jag på Maria wern med mammi! Ska snart bege mig till stallet å rida Barbie för att sen göra mig klar tills brudarna kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0