Tröttare än tröttast.

Kom precis hem från stallet, har varit där i 6 timmar i dag efter en jobbig skoldag så trött är bara förnamnet. Vi fick veta vad vi ligger på för betyg i musikenoch jag ska försöka höjja mig ett betyg till! På profilen skrev vi sista SO nationella de gick inge vidare så himla svårt. När jag slutat åkte jag till stallet gjorde allt till Flash & Pärlan hjälpte Izabell lite med Barbie vi tog in alla 4 hästar gjorde i ordning Pärlan & Barbie. Red i ridhuset tillsammans med Izabell som fick rida Barbie. Pärlan var riktigt fin nu börjar hon trava på ordentligt redan i början av passet och har börjat slappna av mer & mer i galoppen nu,super! De gick bra för Izabell också hon satt å gjorde galoppombyten tur Barbie är så snäll å lydig,  skrittade av  dom runt P:et. Red ut Flash på slingan han behövde komma ut å bli av med energin eftersom han stog hela förra veckan, så han blev nog glad. Gav jouren innan vi åkte hem, ska gå och duscha nu sen ska jag sova. Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0