Tisdag.

Min tisdag började hos tandläkaren tidigt på morgonen, dom tog bort rälsen så skönt! När dom var klara med tänderna så hämtade Daniel upp mig inne i stan å vi åkte till Norrlarm hade morgon möte innan vi fick åka ut på ärenden. Jobbade till 15 i dag då jag skulle tillbaka till tandläkaren, fick en gom tandställning nu wheey får kvälljningar hela tiden av den men man få se de possitivt! 
Mamma hämtade mig när jag var färdig åkte hem käkade go'middag sen begav vi oss till stallet. 
Red Barbie inne i ridhuset i dag, halva ridpasset bestod nog av skritt jobb när skritten gick bra började jag trava jobbade på samma övning som i skritten. Galoppen gick sådär bakbenen hängde inte med och hon var nonchalant, galopperade henne länge på en övning innan jag gick in på en volt red trav-halt-galopp-skritt-halt-galopp-trav osv tills hon gav med sig och ojj vad fin hon blev! Travade av henne "stretchade" ut halsen, skrittade tillslut av. 
Åkte hem efter jag smort mina saker och nu har jag duschat legat å sett kändis hoppet. Och ängnat en hel del åt att smsa med Felicia du är så bra allting kommer lösa sig, som jag saknar henne men får träffa henne i morgon och på fredag vilket glädjer mig! 
 
love u 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0