Stay strong and smile.

Vaknade upp bredvid Felicia vid min sida vi käkade frukost och gick till Bodens ridklubb och kikade på Jane träningar. Mamma kom och hämtade mig halv 3, vi käkade for hem böt om och åkte vidare mot stallet. I dag var begge ridhusen uppbokade hela dagen så skrittjobbade henne hela slingan hon var pigg men riktigt mjuk å fin trots att vi var ute. 
Stannade ett tag i stallet å hjälpte dom nya som kommit då hennes häst hade fått näsan uppfläckt av grann hästen så ena näsvingen syddes. Hann även prata lite med Åse om hur veckan kommer se ut jag ska ha Pärlan måndag,tisdag och Flash på tisdag. Ska bli kul att få jobba med dom igen se om de blivit bättre å få jobba vidare. 
Här hemma har jag städat,badat hunden och har just sökt runt lite och hittat Barbies föl som nu verkar befinna sig i Norge och går som fällttävlansponny. I morgon ska jag sova ut sista dagen på lovet sen ska jag åka till Mia & Tina i persön och rida Tropic för att sen åka tillbaka till vårat stall och rida markarbete med Barbie.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0