Söndag.

Min söndag började att jag vaknade vid 11, tog de lugnt till 1. Vid 1 åkte jag till stallet, mockade gjorde hö påsarna gick och tog av henne täcket i hagen. Vid 2 så grillade vi, när jag käkat gick jag och kikade på Jane träningarna när Åse & Pärlan hoppade de gick riktigt bra för dom,kul! Gick ut å gick med Pärlan när hon hade ridit klart, spolade benen och borstade av henne. 
Tog in Barbie, hon åt sin middag medans jag bytte om och var på prommis med Flash. Red Barbie i kalla hoppade blixten ungefär inte ett språng över 90 och de känns bra inför helgen nu hon var otroligt pigg och sög på hindrena, vilket känsla! 
Städade ur tävlingskåpet och packade de lite så jag har mindre att göra nu i veckan. Åkte hem pluggade samtidigt som jag såg Maria Wern. Pratade även med Nicke ett tag i telefonen. 
Nu ska jag klä på mig och bege mig till skolan,blää! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0