sometimes we just have to let things go.

Skolan har varit bra men långsam dom dagarna som varit, ingen förändring helt enkelt! I går när jag kom hem från skolan somnade jag, sov till 5 då mamma kom hem. Käkade middag å begav mig till stallet, red dressyr inne då  också. Hon var riktigt mjuk i sidorna å hade en stadig form redan från början så red mycket med att få bakbenen ännu mer engagerade. 
I dag skrev vi två nationella prov på morgonen, engelska hörförståelse och läsförståelse. Efter tolv hade vi vanliga lektioner igen. Fick sluta tidigare så gick hem, ska slå på en film innan jag ska åka mot stallet! 
 
Tiderna för Ted träningen: 
På torsdag ska vi hoppa i kalla ridhuset, rider mellan 17-18:30. 
På Fredag blir de i varma ridhuset, rider 12-13:30.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0