Mitt nya liv.

Mitt nya liv började egentligen i går, var och gymmade ordentligt tillsammans med Sanna, de var jag för den delen i dag också. I dag körde vi ännu hårdare hoppas på träningsvärk i morgon! Men dagen började ju givetvis med skola, den rullade på mycket skratt å svammel! Gick till stallet med Jessica när vi hade slutat, pratade hur mycket som helst så länge sen vi hittat på nått. I stallet så gjorde jag allt, gick ut å gick med henne en liten sväng innan mamma hämtade mig. Jag och Sanna for å tränade en timma ungefär i dag körde vi verkligen hårt! 
När jag kom hem käkade jag,duschade och kikade på "Tonårsbossen". Ska skicka över bilderna till Hanna som ska fixa en header åt mig nu, sen ska jag sova för skönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0